Lectures 2004
8/21/2019
Skip Navigation Links : Lectures 2004 : [Not yet translated]

[Not yet translated]

Στη διάλεξη αυτή γίνεται ανάλυση της σχέσης της αρχιτεκτονικής με τη διαφήμιση. Η σχέση αυτή από εξωτερική (χωρική) έγινε εσωτερική. Η αρχιτεκτονική καλείται, μέσα από την διαφήμιση να παίξει έναν ρόλο συμβολικό. Διαμεσολαβεί ανάμεσα στο προϊόν και τον καταναλωτή. Γίνεται μια ανάλυση της διαφημιστικής εικόνας και προσπάθεια δημιουργίας μιας μεθόδου σε σχέση με το πως διαχειρίζεται η διαφήμιση την αρχιτεκτονική.