Lectures 2005
2/20/2020
Skip Navigation Links : Lectures 2005 : [Not yet translated] : [Not yet translated]

[Not yet translated]

 Για την καλύτερη κατανόηση του χαρα­κτήρα που απέκτησε η τριτοβάθμια εκπαίδευση γίνεται μία σύντομη ιστορική αναδρομή από τον 3ο αιώνα έως τις μέρες μας η οποία θίγει ζητήματα εκπαιδευτικών πρακτικών, στάσεων φοιτητών αλλά και χώρων που επικράτησαν στο παρελθόν. Στη συνέχεια το ενδιαφέρον στρέφεται στη διαδικασία αντίληψης και γνώσης του τεχνητού περιβάλλο­ντος μέσα από ένα νέο κλάδο, την περιβαλλοντική ψυχολογία η οποία αναλύεται στο πανεπιστημιακό χώρο και αποδεικνύεται από τρεις μελέτες αλληλεπίδρασης του χώρου στους φοιτητές. Από την ανάλυση των πρώτων Ελληνικών Πανεπιστημίων προκύπτουν συμπεράσματα για την τριτοβάθμια εκπαίδευση στην Ελλάδα και αναλύονται τα ιδιαί­τερα χαρακτηριστικά του συγκροτήματος Πατησίων του ΕΜΠ και των σπουδών σ’ αυτό. Η μελέτη ολοκληρώνεται με ερωτηματολόγια που μοιράσθηκαν στους φοιτητές Αρχιτεκτονικής και με τα συμπεράσματα από τις απαντήσεις σ’ αυτά, καθώς και από την κριτική ανάλυση μου για τους χώρους του ιδρύματος.

 

 

ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ: ΚΙΝΗΣΗ, ΦΟΙΤΗΤΗΣ, ΧΩΡΟΣ, ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ