Lectures 2006
9/25/2020
Skip Navigation Links : Lectures 2006 : June : [Not yet translated]

[Not yet translated]

Αρχικά γίνεται μια σύντομη αναφορά στο εμπορικό κατάστημα και πως αυτό μετεξελίχθηκε στις μέρες μας. Στη συνέχεια αναφερόμαστε στην εταιρεία πώλησης ενδυμάτων  Prada και στην στρατηγική εξάπλωσης της σε όλο τον κόσμο. Ακολουθεί μια εκτενέστερη αναφορά και ανάλυση στα καταστήματα της εταιρείας Prada στη Νεα Υορκη του Rem Koolhaas, και στο Τόκυο των Herzog & de Meuron. Κλείνοντας ακολουθεί μια μεταξύ τους σύγκριση και αναλύονται τα συμπεράσματα.